شناسه خبر : 130236
تاریخ انتشار : 1401/11/29 19:03
خبر نورنیوز درست از آب درآمد؛ اینترنشنال فاز اول را کلید زد!

نورنیوز بررسی کرد؛

خبر نورنیوز درست از آب درآمد؛ اینترنشنال فاز اول را کلید زد!

تنها چند روز پس از افشای طرح مخفیانه لندن علیه ایران، شبکه تروریستی اینترنشنال در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای حفظ امنیت روزنامه‌نگاران و همکاران خود، پخش برنامه‌های این شبکه را از شامگاه جمعه از لندن متوقف و همه بولتن‌های خبری 24 ساعته خود را به واشینگتن‌ منتقل کرد.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: سه‌شنبه گذشته، «نورنیوز» در خبری اختصاصی از طرح مخفی دولت بریتانیا برای متهم‌سازی ایران به اقدامات تروریستی علیه عناصر ضدانقلاب مقیم انگلیس پرده برداشت.  

در این خبر آمده بود؛ دولت انگلیس در چارچوب اجرای طرحی مخفی، به‌دنبال زمینه‌سازی برای متهم‌ کردن ایران به دست داشتن در حوادثی است که می‌تواند با برنامه‌ریزی سرویس‌های اطلاعاتی این کشور برای عناصر ضدانقلاب ایرانی حاضر در انگلیس به وقوع بپیوندد.

امروز اما تنها چند روز پس از افشای این طرح مخفیانه لندن، شبکه تروریستی سعودی‌-لندنی اینترنشنال در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای حفظ امنیت روزنامه‌نگاران و همکاران خود، پخش برنامه‌های این شبکه را از شامگاه جمعه از لندن متوقف و همه بولتن‌های خبری ۲۴ ساعته خود را به واشینگتن‌ منتقل کرد.

اینترنشنال مدعی شد؛ این تصمیم در پی دریافت هشدارهایی صورت گرفت که پلیس متروپولیتن لندن، درباره وجود تهدیدهای جدی و فوری نسبت به امنیت روزنامه‌نگاران ایرانی شاغل در این رسانه، به مدیران این شبکه منتقل کرده است.

این اقدام اینترنشنال دقیقا حرکت در مسیر سناریویی است که «نورنیوز» بدان اشاره کرده بود و نشان از اجرایی‌سازی عملیاتی جدید برای تشدید فشار بر جمهوری اسلامی ایران دارد.

در خبر «نورنیوز» آمده بود؛ دولت انگلیس در ادامه اقدامات ضدایرانی خود ضمن فضاسازی‌های هدایت شده رسانه‌ای، به‌دنبال متهم‌سازی نهادها و افراد وابسته به جمهوری اسلامی ایران به استفاده از شبکه‌های فعال در زمینه جنایت‌های سازمان یافته به منظور ربایش یا حذف عناصر ضدانقلاب در این کشور است.

پیگیری این طرح از سوی دولت انگلیس ضمن آنکه اقدامی در چارچوب سیاست جاری این کشور در زمینه ایران‌هراسی است، زمینه‌سازی برای افزایش تبلیغات منفی علیه کشورمان به بهانه بروز حوادث مختلفی است که می‌تواند با برنامه‌ریزی سرویس‌های اطلاعاتی این کشور برای عناصر ضد انقلاب ایرانی حاضر در انگلیس به وقوع بپیوندد.

طراحی و پیاده‌سازی این خط جدید تبلیغاتی در شرایطی که رسانه‌های فارسی‌زبان لندنی پس از توقف کامل اعتراضات خیابانی ماه‌های گذشته در ایران، در شرایط کاملا انفعالی با بحران سوژه مواجه شده‌اند می‌تواند نقش تنفس مصنوعی به آنان را نیز داشته باشد.

اجرای فاز اول این طرح از سوی شبکه تروریستی اینترنشنال، آن هم در این مقطع زمانی، علاوه بر اینکه بیان‌گر ارتباط وثیق دولت انگلیس با دست‌اندرکاران این شبکه است، نشان از برنامه‌ریزی جدید اتاق فکر غربی-صهیونیستی برای عبور از شکست‌ مفتضحانه‌ آنان در فرآیند جنگ شناختی علیه ملت ایران به ویژه پس از ناکامی پروژه آشوب طی چند ماه گذشته در ایران دارد.  


نورنیوز
اخبار مرتبط



نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی