یکشنبه 1405/04/07 ساعت 15:56
سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر نصف شد؛ شوک بزرگ به استقلال، پرسپولیس و تراکتور
سازمان لیگ فوتبال ایران بهصورت رسمی سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر را از هشت نفر به چهار نفر کاهش داد. این تصمیم تیمهایی مانند پرسپولیس، استقلال و تراکتور را با چالش جدی در تنظیم فهرست بازیکنان مواجه خواهد کرد.