شنبه 1405/04/06 ساعت 01:41
جزئیات حمله آمریکا به ایران؛نقض آتشبس و تفاهم نامه توسط آمریکا
آمریکا با حمله به نقاطی در سیریک،آتشبس و تفاهمنامه با ایران را نقض کرده است.فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا با انتشار بیانیهای اعلام کردبرخی سایتهای ذخیرهسازی موشک، پهپادو رادارهای ساحلی ایران در نزدیکی تنگه هرمز را هدف قراردادهاند.دقایقی قبل صداوسیما اعلام کرددوپرتابه به یک دکل مخابراتی درمحدوده سیریک ودو پرتابه درمحدوده روستای مسن اصابت کرده است.