جمعه 1405/04/05 ساعت 20:30
ترامپ مدعی نقض آتش بس شد
رئیسجمهوری آمریکا مدعی شد چهار پهپاد به سمت کشتیها در تنگه هرمز پرتاب شده و ایران آتشبس را نقض کرده است. این ادعا در حالی مطرح شده که تاکنون مقامهای ایرانی واکنشی رسمی به این اظهارات نشان ندادهاند.