چهارشنبه 1405/04/03 ساعت 17:28
کمبود سهمیه در جذب نخبگان؛ 30 هزار نفر پشت در دستگاههای اجرایی ماندند
رئیس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به استقبال گسترده از سومین فراخوان جذب در دستگاههای اجرایی اعلام کرد که از میان حدود 33 هزار متقاضی واجد شرایط، تنها 1500 سهمیه برای معرفی به دستگاهها در نظر گرفته شده بود.