دوشنبه 1405/04/01 ساعت 09:55
پیشنهاد بورسی شدن شرکت ملی نفت ایران
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران اعلام کرد یکی از برنامهها، تشویق شرکتهای بزرگ برای حضور در بازار سرمایه است تا شرکت ملی نفت ایران نیز بتواند مشابه الگوی «آرامکو» سهام خود را عرضه کند.