دوشنبه 1398/03/27 ساعت 13:02
کمالوندی در نشست خبری:
? تیرماه تولید اورانیوم ایران از مرز ??? کیلوگرم عبور میکند
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ششم تیرماه از مرز تولید ??? کیلوگرم اورانیوم غنی شده عبور خواهیم کرد و علاوه بر آن، افزایش تولید به شدت بالا خواهد رفت و ما بعد از عبور از ??? کیلوگرم، سرعت افزایش اورانیوم غنی شده با درجه پایین را از ?.?? درصد بیشتر خواهیم کرد.