یکشنبه 1405/03/31 ساعت 11:27
آدمربایی با پوشش مأمور در پایتخت ؛ اعضای مسلح باند به دام افتادند
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند 10 نفره آدمربایی مسلحانه خبر داد که با معرفی خود به عنوان مأمور اقدام به ربودن اتباع خارجی و اخاذی میکردند.