پنجشنبه 1405/04/04 ساعت 13:42
وزیر نفت در نشست گروه بریکس:
ثبات انرژی جهان در گروی خروج بیگانگان از منطقه است
محسن پاکنژاد، وزیر نفت با حضور در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس در شهر گوروگرام هند، از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت فعال و سازنده با اعضای گروه بریکس بهمنظور دستیابی به اهداف انرژی امن و مقرون بهصرفه خبر داد و گفت: ایران آماده است نقشی فعال در همکاریهای انرژی کشورهای عضو بریکس ایفا کند.