دوشنبه 1401/12/15 ساعت 18:56
معاون درمان وزیر بهداشت:
ماده محرک عامل بدحالی دانشآموزان از نوع خطرناک نبوده است
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: اینکه میگوییم مواد محرک، یعنی دارای دستهبندی متعدد هستند که برخی از آنها مواد خطرناک هستند که خوشبختانه در هیچکدام از دانشآموزان شاهد این نوع گاز نبودیم. همینطور علائم و آسیب جسمی پایدار که نیازمند بستری طولانی بودند، نداشتیم و عمده این بچهها زیر 6 ساعت پس از بستری مرخص شدند.