شناسه خبر : 65909
تاریخ انتشار : 1400/02/06 13:40
استقرار تجهیزات مدرن در مرزها/ توان عملیاتی مرزبانی تقویت شد

استقرار تجهیزات مدرن در مرزها/ توان عملیاتی مرزبانی تقویت شد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به استقرار تجهیزات مدرن در مرزهای آبی و خشکی کشور گفت: توان عملیاتی مرزبانی تقویت شده است.

 نورنیوز ـ گروه سیاسی: سردار حسین اشتری صبح دوشنبه در بازدید از مرزهای آبی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تقویت توان عملیاتی و بهبود وضعیت تجهیزاتی مرزبانی در سطح کشور اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور را به عنوان یکی از اولویت‌های مرزبانی و نیروی انتظامی دانست و اضافه کرد: همکاران ما در نقاط مختلف کشور با قاطعیت و اجرای قانون با این پدیده شوم مقابله خواهند کرد.

فرمانده ناجا با تقدیر از تلاش‌های مرزبانان در حفاظت از مرزهای کشور، تصریح کرد: مردم بدانند مرزبانان و جان‌برکفان نیروی انتظامی مجاهدانه آماده دفاع از مرزهای ایران اسلامی هستند.

وی به بهبود وضعیت تجهیزات و امکانات مرزبانی اشاره کرد و افزود: مرزبانان نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در سواحل، دریا و مرزهای خشکی با اقتدار از مرزهای کشورمان پاسداری می‌کنند.

سردار اشتری با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی، افزود: پارسال برای افزایش توان عملیاتی مرزبانان در مناطق مرزی و عملیاتی تجهیزات پیشرفته و جدیدی به یگان‌های مرزی اختصاص یافت.

فرمانده ناجا ادامه داد: مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و جهادی برای برقراری امنیت و دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی در سراسر مرزهای کشورمان آماده جانفشانی هستند.

وی گفت: مرزبانان غیور ایران اسلامی با همت مضاعف و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و حضور مستمر و شبانه روزی در مرزها، آمادگی کامل در برقراری امنیت مرزها دارند و مقابله جدی با هرگونه قاچاق را در دستور کار خود قرار داده‌اند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی