شناسه خبر : 52759
تاریخ انتشار : 1399/05/15 01:11
بیانیه حزب الله لبنان در پی انفجار مهیب بیروت

بیانیه حزب الله لبنان در پی انفجار مهیب بیروت

در پی انفجار مهیب عصر روز گذشته در بیروت که متاسفانه به مجرحیت و جان باختن تعداد زیادی از شهروندان لبنانی منجر شد، حزب الله لبنان بیانیه ای صادر کرد.

نورنیوز ـ گروه بین الملل: در پی انفجار مهیب عصر روز گذشته در بیروت که متاسفانه به مجرحیت و جان باختن تعداد زیادی از شهروندان لبنانی منجر شد، حزب الله لبنان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

به مردم شریف لبنان و خانواده های شهدا و مجروحان  عمیقترین همدردی و غم و اندوه عمیق خود را به مناسبت فاجعه بزرگ ملی که لبنان و مردم را در شرایط سخت کشور عزیز ما روبرو کرده است ، ابراز می کنیم.

این فاجعه غم انگیز و ویرانی های بی سابقه و عواقب خطرناک بر سطوح مختلف انسانی ، بهداشتی ، اجتماعی و اقتصادی ، همه لبنانی ها و کلیه نیروهای سیاسی و فعالان ملی به همبستگی ، وحدت و کار مشترک نیاز دارد تا بر اثرات این مصیبت سنگین غلبه کرده و مجدداً با عزم و اراده در مقابله با چالش های جدید و چالش های نوظهور بایستیم.

ما به این مناسبت غم انگیز ، ما به کلیه کادر پزشکی و پرستاری ، سازمان های امدادی و بشردوستانه ، کارکنان دفاع ملی و آتش نشانان شجاع به خاطر تلاش های فراوانشان  در امر نجات ، کمک و مساعدت ، درود  می فرستیم و تمام توان خود را در صورت نیاز در خدمت مردم محترم و شهروندان عزیزمان قرار می دهیم.

ما از خداوند متعال می خواهیم تا به شهدا رحمت و مغفرت و به خانواده های آنها  صبر و آرامش عطا کند و از خداوند متعال می خواهیم که مجروحان را به بهبودی سریع عنایت کند و به مردم عزیز ما صبر و پایداری عطا کند و  کشور ما موفق شود تا از مشکلات و مصیبت ها عبور کند.


نورنیوز
اخبار مرتبط






نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی