نورنیوز-گروه بین الملل: منابع خبری از تجاوز نظامی مجدد اشغالگران صهیونیست به جنوب لبنان خبر دادند.
این منابع از حمله یک پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک فرون در شهر بنتجبیل در جنوب لبنان خبر دادند.
جزئیات بیشتری درباره خسارات یا تلفات احتمالی منتشر نشده است.
این تجاوز در حالی است که رژیم صهیونیستی اخیرا در آمریکا یک توافق کاملا یک طرفه و ذلت باری را بر دولت غربگرای سلام-عون تحمیل کردند و به تجاوزاتشان در سایه سکوت این دولت ادامه می دهند.