نورنیوز-گروه بین الملل: پس از تنش آفرینی مجدد واشنگتن در منطقه، وزارت امور خارجه پاکستان امروز یکشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: (محمد اسحاق دار) وزیر امور خارجه و ( فیصل بن فرحان) همتای سعودی وی طی تماسی تلفنی، نگرانی عمیق خود را در مورد تحولات منطقهای ابراز کردند.
در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه پاکستان در این خصوص آمده است: وزیر خارجه پاکستان به همتای سعودی خود تعهد اسلام آباد را برای تلاش در جهت تحکیم صلح، در اجرای تفاهم نامه اسلام آباد (میان تهران و واشنگتن) مورد تأکید قرار داد.