نورنیوز-گروه بین الملل: وزارت خارجه بحرین مدعی شده تعدادی پهپاد صبح امروز(شنبه) حملاتی را علیه این کشور انجام دادند.
طبق گزارش الجزیره، وزارت خارجه بحرین این حملات را به ایران نسبت داده و آن را نقض حاکمیت خود دانسته است.
وزارت خارجه بحرین در ادامه ادعاهایش گفت شورای امنیت باید قطعنامههایش را عملی و ایران را پاسخگو کند.