نورنیوز-گروه بین الملل: حزبالله لبنان اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین بار در کمتر از ۴۸ ساعت، شهروندان لبنانی را که برای سرکشی به محل سکونت خود در منطقه دوحه کفررمان رفته بودند، به طور عمدی هدف قرار داده است.
ارتش رژیم صهیونیستی این حمله را با این ادعا توجیه کرده که این شهروندان تهدیدی برای نیروهای اشغالگر آن محسوب میشدند.
بر اساس این بیانیه، این تجاوز ساعت ۱۶:۳۰ (چهارشنبه) با حمله موشکی یک پهپاد رژیم صهیونیستی انجام شد و در نتیجه آن دو شهروند غیرنظامی لبنانی که به طور مستقیم هدف قرار گرفته بودند، به شهادت رسیدند.
حزبالله بار دیگر تاکید کرد اقدام رژیم صهیونیستی نقض آشکار آتشبسی است که لبنان تاکنون به آن پایبند بوده است.