نورنیوز-گروه بین الملل: یک منبع نظامی لبنانی نیز به الجزیره گفت: ما هیچ گونه عقبنشینی نیروهای اسرائیلی از سرزمینهای اشغالی لبنان را ثبت نکردهایم. نیروهای اسرائیلی هنوز در تمام مناطقی که اخیراً اشغال کردند، مستقر هستند.
دقایقی قبل خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شده بود: اسرائیل از بخشی از منطقه حائل ایجاد شده در جنوب لبنان عقبنشینی کرده است.
این مقام آمریکایی ادعا کرده بود: عقبنشینی اسرائیل نشانهای از حسن نیت نسبت به دولت لبنان است. ارتش لبنان باید به منطقهای که اسرائیل از آن عقبنشینی کرده، منتقل شود.