شناسه خبر : 30674
تاریخ انتشار : 1398/02/23 10:12
وحدت فلسطینی ها برای ناکامی معامله قرن ضروری است

تاکید کمیته حمایت از مقاومت فلسطین؛

وحدت فلسطینی ها برای ناکامی معامله قرن ضروری است

کمیته حمایت از مقاومت فلسطین دوشنبه شب در پایان نشست دوره ای خود بر ضرورت وحدت موضع فلسطین برای ناکامی معامله قرن تاکید کرد.

در پایان نشست کمیته حمایت از مقاومت فلسطین به ریاست حسن حزب الله و حضور اعضای نمایندگان گروه های فلسطینی و جناح های لبنانی، پس از بررسی مساله فلسطین و پروژه های منطقه ای که جریان مقاومت در لبنان و فلسطین را هدف قرار داده است، این بیانیه صادر شد.
کمیته حمایت از مقاومت فلسطین اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست تروریسم را محکوم و آن را تلاش آمریکا و دشمن صهیونیستی برای هدف قرار دادن سوریه، عراق، یمن، بحرین و غزه و کرانه باختری دانست.
این کمیته برای مبارزان فلسطینی برای انتفاضه قدس، پایداری آنها در قدس ،کرانه باختری ،الجلیل و مناطق 1948 و مشارکت در راهپیمایی ها و شکستن محاصره نوار غزه درود فرستاد و از اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده اند، حمایت کرد.
کمیته حمایت از مقاومت فلسطین همچنین بر وحدت موضع فلسطین ضد پروژه های توطئه چینانه برای از بین بردن مساله فلسطین از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری برخی کشورهای عربی که در تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر هستند، تاکید کرد.
این کمیته از ملت فلسطین نیز خواست تا روز جهانی قدس و سالروز اشغال فلسطین (15 مه) را با حضور حداکثری برگزار کنند. 



ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی