شناسه خبر : 192757
تاریخ انتشار : 1 ساعت 57 دقیقه پیش
مرگ پسربچه مبتلا به سندرم داون در سقوط از بالکن

مرگ پسربچه مبتلا به سندرم داون در سقوط از بالکن

پس از سقوط مرگبار پسربچه مبتلا به سندرم داون از بالکن خانه‌ای در تهرانپارس، تحقیقات جنایی پلیس آغاز شد.

نورنیوز-گروه حوادث: عصر پنجشنبه دوازدهم مهرماه، مأموران کلانتری 126 تهرانپارس در پی تماس تلفنی با قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران، از مرگ پسری 10ساله در یکی از خانه‌های شرق تهران خبر دادند.

پس از اعلام این خبر، تیم جنایی برای بررسی حادثه به محل اعزام شد. در تحقیقات اولیه مشخص شد که پسر 10ساله، مبتلا به سندرم داون، از بالکن طبقه چهارم خانه‌شان سقوط کرده و جان باخته است.

زن همسایه که شاهد این حادثه بود، در تحقیقات گفت: وقتی وارد حیاط ساختمان شدم، دیدم عینک پسر همسایه در گوشه حیاط افتاده است و او سعی می‌کرد از تراس خود را به آنجا برساند، چندین بار تذکر دادم که از لبه تراس فاصله بگیرد، اما توجهی نکرد، مقابل درب خانه‌شان رفتم و زنگ زدم تا به خانواده‌اش اطلاع دهم، اما در همین لحظه پسربچه به پایین پرت شد.

با دستور بازپرس جنایی، جسد برای انجام معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد.

نجات دختر 16 ساله از خودکشی در اتوبان آهنگ

مأموران کلانتری 110 شهدا با اقدام به‌موقع خود مانع از خودکشی یک دختر 16 ساله در شرق تهران شدند. سرهنگ رسول بهرامی؛سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، در مورد نجات جان این شهروند گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر تلاش یک دختر 16 ساله برای خودکشی در یک پل واقع در اتوبان آهنگ، مأموران کلانتری 110 شهدا بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد که این دختر نوجوان به دلیل مشکلات خانوادگی و فشار روحی و روانی قصد خودکشی دارد. با صحبت‌های به‌موقع مددکار اجتماعی کلانتری، این شهروند به آرامش دعوت شد و از اقدام به خودکشی منصرف شد.

سرهنگ بهرامی همچنین با تأکید بر اهمیت اقدامات پلیس در نجات جان این فرد اظهار کرد: این دختر پس از مشاوره، راهنمایی و رسیدن به آرامش نسبی، به خانواده‌اش تحویل داده شد.

وی در پایان یادآور شد: پلیس همواره در جهت حراست از جان، مال و امنیت جامعه از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند.


تسنیم
نظرات
X
آگهی تبلیغاتی