شناسه خبر : 192289
تاریخ انتشار : 3 ساعت 11 دقیقه پیش
مسمومیت الکلی در مازندران همچنان قربانی می‌گیرد

مسمومیت الکلی در مازندران همچنان قربانی می‌گیرد

تعدادی از شهروندان فریدونکنار و ساری نیز به علت مسمومیت با الکل تقلبی به بیمارستان ها مراجعه کرده اند.

نورنیوز-گروه اجتماعی:  مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: علاوه بر شهرستان های آمل، قائمشهر، چالوس، نوشهر و رامسر که افراد مسموم شده ای در روزهای اخیر به مراکز درمانی این شهرها مراجعه کردند، اکنون پای تعدادی از شهروندان فریدونکنار و ساری نیز به عنوان مسمومان مصرف الکل تقلبی به بیمارستان ها باز شده است.

رسول ظفرمند  افزود: تعداد افرادی که به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل تقلبی به بیمارستان چالوس مراجعه کردند، ۱۱۲ نفر است که از این تعداد ۷۳ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۳۹ نفر دیگر همچنان بستری هستند.

وی ادامه داد: تاکنون چهار نفر در بیمارستان این شهرستان براثر مصرف این ماده جان باختند و ۲ نفر برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به دیگر مراکز درمانی استان اعزام شدند.

به گفته مدیر درمان دانشگاه علوم پرشکی مازندران از ۳۹ نفر بیمار بستری در شهرستان چالوس، چهار نفر در بخش مراقبت های ویژه روند درمان خود را سپری می کنند.

ظفرمند ادامه: در بیمارستان های ساری، فریدونکنار و رامسر هر کدام یک نفر به دلیل مسمومیت الکل تقلبی بستری هستند. وی در خصوص مراجعه تعداد افراد مسموم شده به بیمارستان آمل گفت: ۲۴ نفر ترخیص شدند و ۱۹ نفر بستری هستند.

تداوم روند افزایشی مسمومان الکلی و افزایش شهرهای درگیر در مازندران

به گفته مدیر درمان علوم پزشکی مازندران ۶ نفر با علائم مسمومیت این ماده به بیمارستان رازی قائمشهر هم مراجعه کردند که یک نفر ترخیص و مابقی بستری هستند. همچنین ۱۵ نفر شامل یک زن و ۱۴ مرد به بیمارستان نوشهر مراجعه کردند.

مدیر درمان علوم پزشکی مازندران گفت: از این ۱۵ نفر یک نفر به آمل و یک نفر به بیمارستان رازی قائم شهر اعزام شدند و ۲ نفر هم بستری و بقیه ترخیص شدند.


ایرنا
نظرات
X
آگهی تبلیغاتی