شناسه خبر : 191311
تاریخ انتشار : 2 ساعت 4 دقیقه پیش
کوثری نماینده تهران: اخبار درباره شهادت فرماندهان حزب‌‎الله ضدونقیض است

کوثری نماینده تهران: اخبار درباره شهادت فرماندهان حزب‌‎الله ضدونقیض است

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی بیروت اظهارکرد: این اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان‌های مسکونی نشان‌دهنده ضعف این رژیم است.

 نورنیوز-گروه سیاسی: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به توانایی پدافند هوایی ایران افزود: قطعاً آن‌ها جرأت انجام اقدامی علیه ما را ندارند. ممکن است به صورت موردی به فکر ترور باشند، اما در این زمینه هم جرأت ندارند چون ما پدافندی بسیار قوی، هوشمند و هوشیارانه داریم.

 کوثری با اشاره به احتمال ورود ایران در حمایت از جبهه مقاومت گفت: مردم حق دارند و مسئولین هم باید به انتظارات پاسخ دهند. حضرت آقا به صراحت فرموده‌اند که باید ضربه مهلکی به پیکر این رژیم وارد شود. مردم و جبهه مقاومت انتظار دارند که ما حتماً در این زمینه اقدام کنیم. البته این اقدامات باید حساب‌شده و در زمان مناسب انجام شود تا جلوی جنایت‌ها گرفته شود. 

او  درباره اخبار منتشرشده پیرامون شهادت برخی فرماندهان مقاومت در حملات شب گذشته رژیم صهیونیسیتی به ضاحیه بیروت اظهارکرد: اخبار ضد و نقیضی در این زمینه منتشر شده است که امیدوارم این اخبار صحت نداشته باشد، اما اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، حتماً به‌طور رسمی اعلام خواهد شد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی