شناسه خبر : 191309
تاریخ انتشار : 2 ساعت 21 دقیقه پیش
شورای نگهبان: کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به‌ پاخیزند

در پی حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صیهونیستی:

شورای نگهبان: کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به‌ پاخیزند

شورای نگهبان در پی حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صیهونیستی به منطقه ضاحیه شهر بیروت در بیانیه‌ای تاکید کرد: امروز دولت‌ها و ملت‌های اسلامی باید به پا خیزند و با وحدت و همدلی در کنار مردم مظلوم فلسطین و لبنان بایستند و اجازه ندهند صهیونیست‌ها، مرتکب این همه جنایت شوند.

نورنیوز-گروه سیاسی: در پی حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صیهونیستی به منطقه ضاحیه جنوبی شهر بیروت، شورای نگهبان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «وَ قالَ الَّذِینَ کَفَرُوا لِرُسُلِهِمْ لَنُخْرِجَنَّکُمْ مِنْ أَرْضِنا أَوْ لَتَعُودُنَّ فِی مِلَّتِنا فَأَوْحی‌ إِلَیْهِمْ رَبُّهُمْ لَنُهْلِکَنَّ الظَّالِمِینَ» (آیه ۱۳ سوره ابراهیم) رژیم جنایتکار صهیونیستی که در روزها و هفته‌های گذشته بارها خوی وحشیانه و ماهیت تروریسم دولتی خود را به نمایش گذاشته، بار دیگر با حمله روز گذشته به منطقه ضاحیه جنوبی شهر بیروت مرتکب یک جنایت آشکار و بزرگ جنگی شد و نشان داد که این رژیم بزرگترین تهدیدکننده صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: دولت‌های جهان به خصوص دولت‌های غربی که برخی از آن‌ها پشتیبان سیاسی، اطلاعاتی و تسلیحاتی این رژیم خبیث هستند، باید فوراً روند جنایت‌های حیوانی صهیونیست‌ها را متوقف سازند و زمینه توقف جنگ را به وجود آورند.

این بیانیه می افزاید: از دولت‌ها و کشورهای اسلامی نیز خواسته می‌شود این جنایت سهمگین را به شدت محکوم و ارتباطات اقتصادی و سیاسی خود را با این رژیم تبهکار قطع کنند. امروز دولت‌ها و ملت‌های اسلامی باید به پا خیزند و با وحدت و همدلی در کنار مردم مظلوم فلسطین و لبنان بایستند و اجازه ندهند صهیونیست‌ها، مرتکب این همه جنایت شوند. حکم قطعی و شرعی این است که فلسطین و مسجدالاقصی به صاحبان اصلی آن برگردد.

بر اساس این بیانیه، جبهه مقاومت و مجاهدان به وعده الهی که ستمکاران نابود خواهند شد، اعتقاد قلبی و باور عمیق دارند. مقاومت فلسطین و حزب‌الله تا امروز پیروز نبرد بوده و پیروزی نهایی هم متعلق به آن‌هاست. حزب‌الله لبنان برخوردار از استحکام سازمانی و ذخیره‌ای از نیروهای انسانی شجاع و مجاهدی است که با این ضربه‌های رژیم صهیونیستی از پای در نخواهند آمد و به مسیرشان با قدرت ادامه خواهند داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در پایان همدردی خود را با ملت و دولت لبنان اعلام کرده و به خانواده‌های شهدای این حملات و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته تسلیت می‌گوییم.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی