شناسه خبر : 190046
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور ساعت 13:52
بادکنک سپاهان ترکید!

باگ های تیم مورایس در آسیا مشخص شد

بادکنک سپاهان ترکید!

سپاهان، اولین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا را در حالی با شکست برابر الوحدات آغاز کرد که به نظر نمی رسید در اردن بازنده شود.

نورنیوز- گروه ورزشی: زردپوشان اصفهانی در شرایطی فصل جدید را شروع کردند که در اولین بازی شان و پیش از شروع لیگ برتر و در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا مقابل شباب الاهلی قرار گرفتند ولی برابر مهمان اماراتی شان، شکست سنگین چهار بر یک را تجربه کردند. باختی که باعث نرسیدن آنها به لیگ نخبگان شد.

شاگردان ژوزه مورایس اما لیگ بیست و چهارم را خوب آغاز کردند و توانستند به چهار برد پیاپی دست پیدا کنند تا با ۱۲ امتیاز، در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرند. 

با این حال، نکته ای که وجود داشت این بود که سپاهان بازی های نسبتا ساده ای را در لیگ برتر برگزار کرد. برد ۳-۱ و ۲-۱ برابر تیم های تازه لیگ برتری شده چادرملو و خیبر و پیروزی های ۱-صفر برابر شمس آذر و ملوان عیار سپاهان را نشان نداد. سپاهان در بازی آخرش در لیگ برتر، در شرایطی ملوان را شکست داد که انزلی چی ها یک پنالتی را با مهار ضربه امید نورافکن توسط پیام نیازمند از دست دادند و بازی هم دست شان بود. در واقع اگر حادثه تلخ درگذشت هوادار ملوان رخ نمی داد، ممکن بود این تیم به گل برسد و سپاهان به پیروزی دست پیدا نکند.

در بازی با الوحدات هم با اینکه سپاهان در دقیقه هشت روی شوت خوب وحدت هنانوف به گل رسید ولی در دقیقه ۲۱ و ۵۹ دروازه اش باز شد تا با یک کامبک غیر منتظره دروازه اش باز شود و در نهایت با شکست زمین را ترک کند.

گل هایی که سپاهان در این مسابقه دریافت کرد، با نفوذ به عمق دفاع این تیم به ثمر رسید و نشان داد خط دفاع تیم اصفهانی شکننده است و ممکن بود این تیم باخت سنگین تری را متحمل شود. در این شرایط، مورایس باید فکری به حال نقاط ضعف تیمش کند. در بخش نفوذ هم، جای رامین رضاییان و بازیکنان جدا شده دیگر مانند شهریار مغانلو حس می شود و حالا باید سپاهان در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، چه مسیری را تجربه خواهد کرد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی