شناسه خبر : 187911
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور ساعت 22:55
هیاهو برای هیچ!

نکونام تا آستانه برکناری رفت ولی ماندنی شد

هیاهو برای هیچ!

جواد نکونام که تا آستانه برکناری از سرمربیگری استقلال پیش رفته بود، در این تیم گویا ماندنی شده است.

نور نیوز- گروه ورزشی: استقلال در طول روزهای گذشته، شرایط ویژه ای را پشت سر گذاشت که تعجب همه اهالی فوتبال ایران را در پی داشت.
این تیم در حالی پس از پایان بازی های هفته سوم لیگ برتر، در تعطیلات به سر می برد که خبر رسید مالکان هلدینگ خلیج فارس به این نتیجه رسیده اند که با نکونام قطع همکاری کنند و سرمربی خارجی جدیدی را به خدمت بگیرند.
در این میان، خبر مذاکره جدی آنها پتوف بلغاری شنیده شد اما وقتی باشگاه استقلال با واکنش منفی هواداران خود مواجه شد به سراغ ریکاردو ساپینتو و آندره آ استراماچونی سرمربیان پیشین خود رفت که استراماچونی به آبی ها پاسخ منفی داد و ساپینتو هم با اینکه با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، چهار ماه محروم است، خواهان تسویه حساب قبلی اش شد تا پای میز مذاکره بنشیند.‌ استقلالی ها هم که دیدند، برای جذب مربی جدید به مشکل مالی می خورند، به این نتیجه رسیدند تا با نکونام به کارشان ادامه دهند.
این در حالی است که نکونام در این یکی دو روز در چند مصاحبه اش، انتقادهای تند و تیزی را علیه مدیریت و مالکان استقلال و تصمیماتی که در  این چند وقت مانند جذب بازیکنان بوسنیایی گرفته بودند انجام داد.
با این حال، امروز در حاشیه مصاف دو تیم استقلال و گل گهر، احمد شهریاری رئیس هیات مدیره و مصطفی کارخانه عضو هیات مدیره استقلال، در محل برگزاری این دیدار حاضر شدند و ضمن دیدار و گفت‌وگو با نکونام، حمایت خود و هیات مدیره را از او اعلام داشتند تا به حاشیه های پیرامون استقلال پایان دهند.
اما سوالی که در ذهن علاقه مندان به فوتبال، به خصوص هواداران استقلال باقی ماند، این بود که چرا مسئولان استقلال دست به چنین حاشیه خود ساخته ای زدند و با به هم ریختن جو تیم در آستانه دیدار حساس با الغرافه در لیگ نخبگان، فضای پر تنشی را ایجاد کردند. این در حالی است که استقلال نیاز با آرامش داشت تا با مرور کارهای فنی، به رفع نقاط ضعف خود بپردازد.
حالا نکونام در صورت ناکامی برابر حریف قطری، این توجیه را خواهد داشت که با حاشیه سازی نگذاشتند این تیم در آرامش کارش را دنبال کند. آیا حتما لازم بود او اعتراض کند تا قرارداد زیلیکیچ را فسخ کنند؟
البته ممکن است این آشتی به صورت موقت و یک آتش زیر خاکستر باشد و باید دید در آینده به خصوص بعد از بازی با الغرافه، استقلال چه شرایطی را تجربه می کند؟


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی