شناسه خبر : 182977
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد ساعت 22:33
سخنرانی نتانیاهو در کنگره با لفاظی‌های ضد ایرانی

سخنرانی نتانیاهو در کنگره با لفاظی‌های ضد ایرانی

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز سخنرانی در صحن کنگره آمریکا با لفاطی‌های ضد ایرانی سخنان خود را آغاز کرد.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: نتانیاهو امروز چهارشنبه در شروع سخنان خود در کنگره آمریکا اینطور ادعا کرد که جنگ با محور ایران، جنگ بین خیر و شر است و ایران یک تهدید برای اسرائیل و دولت‌های منطقه است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با جنگ در غزه اوضاع منطقه را متشنج و ملتهب نگه داشته است، افزود که محور ایران در مقابل اسرائیل، آمریکا و شرکای عربی است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درحالیکه ارتش این رژیم بیش از 39 هزار فلسطینی را از 7 اکتبر به این سو به شهادت رسانده است، مدعی شد که جنگ غزه، جنگ بین بربریت و تمدن است. وی افزود: این جنگ بین آنهایی است که مرگ را تجلیل می‌کنند و کسانیکه زندگی را گرامی می‌دارند.

او همچنین در خصوص روابط بین رژیم صهیونیستی و آمریکا که در بحبوحه جنگ غزه به شدت تیره شده است، بیان کرد: آمریکا و اسرائیل باید در کنار یکدیگر بایستند. زیرا زمانیکه ما کنار هم باشیم، چیزی ساده اتفاق می‌افتد؛ ما پیروز می‌شویم و آنها شکست می‌خورند.

نخست وزیر اسرائیل افزود از  بایدن به خاطر حمایت قاطع از اسرائیل بعد از حمله هفتم اکتبر تشکر می‌کنم، او خود را «صهیونیست» توصیف می‌کند و آمریکا و اسرائیل باید در کنار هم بایستند.


اسکای نیوز
نظرات
X
آگهی تبلیغاتی