شناسه خبر : 182165
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 تیر ساعت 23:20
آتش سوزی بیمارستان شریعتی تهران/ بیماران تخلیه و حریق خاموش شد

آتش سوزی بیمارستان شریعتی تهران/ بیماران تخلیه و حریق خاموش شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره جزئیات حریق رخ داده در یکی از بیمارستان‌های پایتخت گفت: خبر وقوع آتش سوزی در یک ساختمان 6 طبقه واقع در یک مجتمع بیمارستانی دقایقی پیش به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد.

نورنیوز-گروه حوادث: سید جلال ملکی با بیان اینکه این بیمارستان در بزرگراه جلال آل احمد نرسیده به خیابان کارگر شمالی قرار دارد، گفت: هشت ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات لازم از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف مدت چهار دقیقه در محل حاضر شده و اقدامات خود را آغاز کردند، افزود: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده کردند که در طبقه منفی یک، ساختمانی شش طبقه در این مجتمع بیمارستانی، اتاقکی دچار حریق شده که دود ناشی از آن به تمام طبقات سرایت کرده و ساختمان دچار دودزدگی شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: عده‌ای از آتش نشانان به سرعت اقدام به مهار و اطفاء حریق کردند. همزمان گروهی دیگر نیز به همراه کادر درمان در حال خارج کردن بیماران از ساختمان هستند و تا این لحظه هیچ خسارت جانی در پی این حادثه گزارش نشده است.

ملکی با انتقاد از بی‌توجهی به توصیه‌ها و اخطارهای آتش‌نشانی گفت: این مرکز نیز پیش از این چندین بار مورد بازرسی ایمنی قرار گرفته و موارد نقص ایمنی به مدیران آن اطلاع داده شده بود که متاسفانه توجه چندانی به آن نشده بود.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی