شناسه خبر : 181972
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر ساعت 10:48
ظریف امشب به تلویزیون می‌رود

ظریف امشب به تلویزیون می‌رود

رئیس سازمان صداوسیما گفت: محمد جواد ظریف امشب میهمان تلویزیون است.

نورنیوز-گروه سیاسی: پیمان جبلی روز چهارشنبه در حاشیه حیاط دولت در جمع خبرنگاران گفت: به جز برنامه های مختص دو روز تاسوعا و عاشورا بقیه برنامه ها همچنان در همه شبکه ها در حال پخش است و بعد از ماه محرم و صفر ارزیابی مرکز تحقیقات انجام می شود تا مطلع شویم که برنامه های ما نسبت به سالهای قبل به چه میزان مورد استقبال قرار گرفته است.

وی افزود: به نظر می آید برنامه های شاخصی مثل حسینی معلی استقبال بهتری نسبت به سال قبل داشته است.

رئیس سازمان صداوسیما در پاسخ به پرسشی در واکنش به اینکه ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهوری منتخب اعلام کرده همکاری لازم از سوی صداوسیما در زمینه اطلاع‌رسانی فرایند انتخاب وزرا انجام نشده است، تصریح کرد: خیر؛ همکاری کامل است. رئیس شورای راهبردی دولت چهاردهم نیز امشب دعوت شده‌اند و ان شاءالله توضیح خواهند داد.

جبلی درباره آخرین وضعیت مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی، اظهار کرد: این مجموعه به بهترین شکل ممکن از لحاظ پشتیبانی منابع مالی و پیشرفت مطابق با جدول برنامه‌ریزی پیش می‌رود. این مجموعه الان در شاهرود در حال فیلمبرداری است و بعد به شهرک غزالی برمی‌گردند. آخرین بررسی نشان می‌دهد هیچ تأخیر و مشکلی در ساخت سریال سلمان فارسی و نیز سریال حضرت موسی وجود ندارد.

وی یادآور شد: ما اکنون در فصل ایران سریال سلمان فارسی هستیم که یکی از پرهزینه‌ترین و پیچیده‌ترین فصل‌های سه‌گانه سریال سلمان فارسی است و امیدواریم این فصل تا پایان سال آینده به تولید نهایی برسد و حتی اقدامات پساتولید را هم تا اواخر سال آینده انجام دهیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم فصول اول و دوم این مجموعه تلویزیونی را از اوایل سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی