شناسه خبر : 181347
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر ساعت 23:22
صعود سه‌شیرها به فینال با تعویض طلایی ساوتگیت؛ از گل دیدنی سیمونز تا پنالتی مشکوک انگیس

نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴؛

صعود سه‌شیرها به فینال با تعویض طلایی ساوتگیت؛ از گل دیدنی سیمونز تا پنالتی مشکوک انگیس

دومین رقابت از مرحله نیمه نهایی یورو 2024 بین دو تیم هلند و انگلیس در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند آلمان، از ساعت 22:30 آغاز و در پایان با نتیجه 2 بر یک به نفع انگلیس به پایان رسید؛ به این ترتیب این تیم روز یکشنبه و در فینال این رقابت‌ها به مصاف اسپانیا می‌رود.

نورنیوز ـ گروه ورزش: در چارچوب دومین مسابقه از نیمه نهایی یورو 2024، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند، از ساعت 22:30 تیم‌های ملی هلند و انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به نفع انگلستان به پایان رسید.

شب گذشته تیم ملی اسپانیا با برتری 2 بر یک مقابل فرانسه به فینال صعود کرد و بازی پایانی یورو 2024 روز یکشنبه بین اسپانیا و انگلیس برگزار می‌شود.

* در دقیقه 7 با اشتباه دکلن رایس، ژاوی سیمونز صاحب یک موقعیت پشت محوطه جریمه انگلیس شد که با یک ضربه عالی، توانست گل اول هلند را به ثمر رساند.



* پس از گل هلند، انگلیس پیش کشید و هری کین 2 موقعیت گلزنی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند.

*در دقیقه 15 روی کار خوبی ساکا از سمت راست انجام داد، یک موقعیت برای هری کین به وجود آمد که توپ به او بیرون رفت. با این حال ویدیوچک وسط آمد و تشخیص داد که دومفریز روی هری کین پس از ضربه خطا کرده است.

*در دقیقه 18 هری کین از روی نقطه پنالتی گل اول انگلیس را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود.

*هری کین با گلزنی مقابل هلند، تعداد گل‌های خود در مراحل حذفی یورو را به عدد 6 رساند تا با عبور از گریزمن به بهترین گلزن تاریخ مراحل حذفی بدل شود.

در دقیقه 23، فیل فودن در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه او از روی خط دروازه توسط دومفریز مهار شد.

*در دقیقه 26، سایت یوفا با استفاده از هوش مصنوعی تخمین زد که با احتمال 37 درصد بازی با تساوی در 90 دقیقه به پایان می‌رسد. 35 درصد نیز سهم انگلیس و 28 درصد سهم هلند است.

*در دقیقه 30 دنزل دومفریز ضربه سری دیدنی زد که توپش به تیرک برخورد کرد.

* فیل فودن در این جام بهترین عملکردش را به نمایش گذاشته؛ او در دقیقه 32 با یک چرخش زیبا صاحب فرصت شد و شوتی دیدنی از راه دور شلیک کرد که این توپ را بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

*در دقیقه 35 به دلیل مصدومیت ممفیس دیپای، هلند مجبور به تعویض شد و فیرمن به زمین آمد.

*در آغاز نیمه دوم، رونالد کومان یک مهاجم دیگر خود را نیز عوض کرد و ووت وخهورست را جانشین دونیل مالن کرد.

*ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس نیز به جای کران تریپیر، لوک شاو را وارد زمین کرد.*در دقیقه 79 روی کار ترکیبی، انگلیس توسط ساکا به گل رسید که VAR آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

*فیل فودن و هری کین جای خود را در دقیقه 80 به کول پالمر و اولی واتکینز دادند.

*در دقیقه 91، اولی واتکینز، تعویض طلایی ساوتگیت از تک موقعیت خود نهایت استفاده را کرد و یک گل زیبا به ثمر رساند تا انگلیس با نتیجه 2 بر یک پیش بیفتد.


 

 


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی