شناسه خبر : 179758
تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر ساعت 11:56
جاده سوادکوه بازگشایی شد

جاده سوادکوه بازگشایی شد

رییس پلیس راه مازندران اعلام کرد که محور سوادکوه به فیروزکوه به صورت رفت و برگشت که بدلیل بارش شدید باران و سیلاب و گل ولای در 2 روز گذشته مسدود شده بود، بازگشایی شد.

نورنیوز-گروه اجتماعی: سرهنگ یدالله جهان تاب با بیان این که با تلاش راهداران پس از تلاش شبانه روزی بیش از ۵۰ ساعته راهداران ،اکنون این محور پاکسازی شده است، تصریح کرد: رانندگان می توانند از این محور برای عزیمت به تهران استفاده کنند.

او وضعیت ترافیکی محور هراز در ۲منطقه آب اسک و بایجان را نیمه سنگین دانست و گفت: تردد خودروها در محور کندوان، کیاسر و کناره در استان مازندران نیز عادی و روان است.

رییس پلیس راه مازندران وضعیت جوی بیشتر راه های مازندران را بدون اختلالات جوی دانست و گفت: رانندگان فقط نسبت به وجود مه گرفتگی و کاهش دید افقی در منطقه پل زنگوله محور کندوان اهتمام داشته باشند.

گفتنی است بارندگی های سیل آسا ۶ تیرماه که در کمتر از یک ساعت بین ۴۰ تا ۶۰ میلیمتر در محدوده طالع‌رودبار محور سوادکوه به ثبت رسید سبب شد تا جریان سیلابی و طغیانی ایجاد کرد. به طوری که دست‌کم ۴۰۰ هزار متر مکعب مصالح و واریزه کوهی به سمت جاده سوادکوه روانه کرد که علاوه بر گرفتار شدن خودروها و مصدومیت بیش از ۱۸ نفر سبب مسدود شدن این راه مواصلاتی مهم استان مازندران شده است.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی