شناسه خبر : 179255
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر ساعت 13:48
چگونگی رایگان شدن خدمات مترو در روز «مهمونی کیلومتری غدیر»اعلام شد+جزییات

چگونگی رایگان شدن خدمات مترو در روز «مهمونی کیلومتری غدیر»اعلام شد+جزییات

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه متروی تهران در روز « مهمونی کیلومتری غدیر» رایگان است، گفت: خدمات رایگان تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت.

نورنیوز-گروه اجتماعی: مصطفی زیبایی نژاد افزود: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور نیازمند ون‌هایی بودیم از این رو ۳۰۰ ون تاکسی رانی مستقر در مسیر مردم را از محل محدودیت‌های ترافیکی به محل اصلی برنامه منتقل می‌کند.

وی بیان کرد: اتوبوس‌ها در میادین، مساجد و محله‌ها برای تسهیل رفت و آمد و منتقل کردن مردم به مراسم از ساعت ۱۵ مستقر هستند و اغلب ناوگان اتوبوسرانی برای این مهمونی تمام قد پای کار آمدند. به گفته وی پردیس‌های فرهنگی توسط مجموعه‌های مختلف در محور برگزاری دین رویداد برپا شده است و همچنین پردیس‌های خدمات سلامت محور شامل ۲۲ موکب خدمات سلامت را داریم.

وی تصریح کرد: علاوه بر شهربازی ۱۰ کیلومتری با توجه به جمعیت در نقاط دیگر شهر نیز هم وسایل بازی قرار داده می‌شود. کار فضاسازی شهر تا حدودی انجام شده است و ابر پرچم‌های مربوط به عید غدیر نصب و در طول مسیر کار ریسه کشی، چراغانی و نصب پرچم برای هرچه بهتر برگزاری کردن مهمونی انجام شده است. همچنین نور افشانی ویژه در ۴ استیج اصلی داریم.

 


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی