شناسه خبر : 179021
تاریخ انتشار : جمعه 1 تیر ساعت 14:40
تخت جمشید میزبان نخستین کنسرت می شود

تخت جمشید میزبان نخستین کنسرت می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از آمادگی اماکن تاریخی و فرهنگی این استان برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین‌المللی خبر داد و گفت: کنسرتی در تخت جمشید برگزار می شود.

نورنیوز-گروه فرهنگی: محمد ثابت اقلیدی امروز، اول تیرماه‌ در حاشیه بازدید از آرامگاه سعدی افزود: اماکن تاریخی فرهنگی استان فارس هم اکنون کانونی برای برگزاری رویدادهای ملی شده است و جدا از رویدادهای فرهنگی و هنری که در طول ایام هفته در این اماکن به ویژه آرامگاه حافظ و سعدی برگزار می‌شود، میزبان برگزاری رویدادهای ملی در اماکن تاریخی هستیم.

وی افزود: به زودی رویدادهای گردشگری، فرهنگی و مذهبی پیش‌بینی شده برای تابستان امسال را معرفی و اجرا خواهیم کرد که هدف از اجرای این رویدادها شناخت گردشگران و جامعه هدف استان از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های گردشگری فارس خواهد بود.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه برگزاری رویدادها در اماکن تاریخی و فرهنگی فرصت طلایی برای جذب بیشتر گردشگران و ماندگاری ساعت بازدید است، گفت: در حال حاضر استان فارس به مرکز و کانون رویدادها تبدیل شده است و بی شک این موضوع تاثیر بسزایی در توسعه و اقتصاد گردشگری استان دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس به برگزاری جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها این جشنواره که یکی از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی کشور است، هم به میزبانی شیراز و در پاییز امسال برگزار خواهد شد که بی‌تردید تاثیر و نقش بسزایی در معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری همچنین ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان فارس در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دارد.


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی