شناسه خبر : 178707
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 خرداد ساعت 16:47
فعالیت 200 بلوک شهربازی کودکان در مهمانی غدیر

فعالیت 200 بلوک شهربازی کودکان در مهمانی غدیر

مسئول روابط عمومی شهربازی عید غدیر با اشاره به فعالیت 200 بلوک شهربازی در جریان برگزاری مهمانی عید غدیر گفت: هر بلوک شامل استخرهای توپ، چند دستگاه ترامپولین و سرسره‌های بادی، میزهای نقاشی، بازی‌های فردی است.

نورنیوز-گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومی شهربازی عید غدیر از تدارک بیش از ۲۰۰ بلوک شهربازی برای کودکان در مهمانی غدیر خبر داد.

سید علی رضوی دهکردی، مسئول روابط عمومی شهربازی عید غدیر گفت: امسال به دنبال افزایش و اضافه کردن مجموعه‌های ویژه‌ای در شهربازی هستیم. بیش از ۲۰۰ بلوک شهربازی تدارک دیده شده است که هر بلوک شامل استخرهای توپ، چند دستگاه ترامپولین و سرسره‌های بادی است. علاوه بر این وسایل برای اضافه کردن میزهای نقاشی، بازی‌های فردی و یک میلیون هدیه متنوع نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مسئول روابط عمومی شهربازی غدیر افزود: بنا داریم تا شهربازی‌های ویژه‌ای را در نقاط خاص به همراه بازی‌های گروهی برپا کنیم و هدف از برگزاری و بزرگداشت عید بزرگ غدیر به این شیوه که در سومین سال برگزاری آن است، ایجاد خاطره‌ای خوب و ماندگار در ذهن کودکان که مخاطبان اصلی این شهربازی هستند، است.

مسئول روابط عمومی شهربازی غدیر گفت: انتقال معارف علوی علاوه بر محتوای آموزشی موجود در کتاب‌ها و کلاس‌ها باید با یک رویداد عظیم گرامی داشته شود و این کودکان هستند که اصلی‌ترین قشر در انتقال این میراث بزرگ هستند.

دهکردی افزود: در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر که سومین سال برگزاری آن را شاهد هستیم، نسبت به سال‌های گذشته در وسعت و تعداد وسایل و مناطق شهربازی پیشرفت‌هایی را رقم زده‌ایم.

وی همچنین گفت: اجرای شهربازی با این گستردگی قطعاً بدون کمک گروه‌های مردمی امکان پذیر نیست و عوامل اجرایی و تیم برنامه‌ریزی این جشن بزرگ، از جوانان و دانشجویان و گروه‌های مردمی می‌باشند.

مسئول روابط عمومی شهربازی غدیر ادامه داد: تعداد ۳۰۰۰ خادم و مربی خانم و آقا در طول مسیر شهربازی همراه کودکان هستند. وی افزود: آدرس دقیق شروع مسیر شهربازی از ایستگاه اتوبوس شهری بوعلی (شرق میدان امام حسین علیه السلام) تا میدان آزادی است.


مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی