شناسه خبر : 178565
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد ساعت 15:03
دانیال هاگاری: تشدید حملات حزب‌الله درگیری ها را گسترده‌تر می‌کند

دانیال هاگاری: تشدید حملات حزب‌الله درگیری ها را گسترده‌تر می‌کند

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به حملات حزب الله در جبهه شمالی اراضی اشغالی گفت، تشدید حملات حزب الله ما را به آستانه درگیری گسترده تر می‌کشاند.

نورنیوز-گروه بین الملل: دانیال هاگاری در ادامه مدعی شد که اسرائیل همه اقدامات لازم را برای محافظت از شهروندان خود انجام خواهد و بازگشت امن آنها به خانه هایشان قابل مذاکره نیست.

در عین حال یک منبع امنیتی صهیونیستی به تلویزیون این رژیم گفته که سید حسن نصرالله تا زمان برقراری آتش بس حملات خود را متوقف نخواهد کرد.

همزمان با حملات کوبنده نیروهای حزب الله به اراضی اشغالی طی هفته‌های گذشته، رژیم صهیونیستی نگران گسترش دامنه جنگ و عدم توانایی در جنگ با حزب الله لبنان است.

روز شنبه ژنرال «تامیر هیمن» رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی به سران این رژیم هشدار داد که به هیچ عنوان وارد جنگ فراگیر با نیروهای حزب الله لبنان نشوند.

مرکز مطالعات اسرائیلی «آلما» هم اخیرا به سران این رژیم هشدار داد که به هیچ عنوان در پی جنگ با نیروهای حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی نباشند. آلما خبر داد که در صورت وقوع جنگ در شمال، حزب الله قادر خواهد بود دستکم در 10 روز نخست جنگ، روزانه بیش از سه هزار موشک به سمت اسرائیل شلیک کند.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی