شناسه خبر : 178488
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد ساعت 22:21
جزئیات جدید از عملیات طوفان الاقصی

جزئیات جدید از عملیات طوفان الاقصی

رسانه‌های اسرائیلی جزئیات جدیدی از عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر منتشر کردند.

نورنیوز-گروه بین الملل: رسانه‌های اسرائیلی پس از گذشت بیش از 250 روز از عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای مقاومت فلسطین در 7 اکتبر گذشته، جزئیات جدیدی از این عملیات منتشر کردند.
شبکه 12 اسرائیل در این باره نوشت: در شب 6 اکتبر، 7 ساعت و نیم پیش از حمله، نقصی در سیستم‌های فنی یگان 8200  دایره اطلاعات نظامی ارتش رخ داد، این یگان وظیفه کسب اطلاعات حساس و مهم از سیم‌کارت‌ تلفن‌های همراهی را داشت که جنبش حماس آن را فعال کرده بود.
شبکه 12 افزود: این اشکال در ساعات اولیه بامداد برطرف شد و اطلاعات زمانی وارد یگان 8200 شد که نیروهای حماس با پاراگلایدرهای موتوردار به سمت شهرک‌های واقع در حومه غزه در پرواز بودند. 
به نوشته این شبکه اسرائیلی، در همان ساعات، سربازان متخصص برای رفع مشکل فراخوانده شدند، یکی از مسئولان دایره اطلاعات نظامی مدعی است بلافاصله این اختلال به اطلاع متخصصان رسید اما مسئولی دیگر می‌گوید متخصصان بعد از ساعت 03:00 به محل رسیدند و توانستند مشکل را ساعت 5 برطرف کنند یعنی یک و نیم ساعت پیش از آغاز حمله.
شبکه 12 اسرائیل در پایان افزود: زمانی که اطلاعات بازیابی و اختلال برطرف شد، عملا حمله نیروهای قسام از قبل شروع شده بود.
یگان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی بازوی اجرایی ارتش الکترونیک این رژیم است که  ماموریت شنود، رمزگشایی از کدهای رایانه‌ای، جنگ و دفاع سایبری، ساخت انواع بدافزارها و هر آنچه که در حوزه جاسوسی و جمع آوری اطلاعات و یا ضربه زدن به سایر کشورها با استفاده از تجهیزات فنی امکان پذیر است، را انجام می‌دهد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی