شناسه خبر : 178444
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد ساعت 16:43
سکه و دلار چند؟

سکه و دلار چند؟

سکه تمام بهار آزادی امروز با کاهش 150 هزار تومانی به قیمت 40 میلیون تومان خرید و فروش شد و هر دلار 45 هزار و 748 تومان قیمت خورد.

نورنیوز-گروه اقتصادی: قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد) در بازار طلای تهران با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۴۰ میلیون تومان رسید.

هر قطعه سکه طرح قدیم در روز جاری با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت نیم‌سکه امروز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ۲۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و ربع‌سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش به ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه یک گرمی در روز جاری ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با بدون تغییر نسبت به روز گذشته سه میلیون و ۳۵۲ هزار تومان قیمت خورد. بهای هر انس طلا در بازارهای جهانی ۲ هزار و ۳۳۳ دلار است.

قیمت دلار 

در معاملات امروز (یکشنبه 27 خرداد 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به نرخ 45 هزار و 748 تومان و حواله دلار نیز به نرخ 42 هزار و 715 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 48 هزار و 996 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 45 هزار و 748 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 457 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز  11 هزار و 631 تومان است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی