شناسه خبر : 178318
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد ساعت 18:39
هشدار رگبار باران و شدید باد در 16 استان/ آماده باش هلال احمر

هشدار رگبار باران و شدید باد در 16 استان/ آماده باش هلال احمر

در پی هشدار هواشنایی مبنی بر رعد و برق و وزش باد شدید در 16 استان هلال احمر حالت آماده باش اعلام کرد.

نورنیوز-گروه اجتماعی: رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر رگبار باران و وزش شدید باد از آماده‌باش امدادگران در ۱۶ استان خبر داد.

 بابک محمودی، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: گزارش رگبار باران، رعد و برق و وزش شدید باد در روزهای شنبه، ۲۶ خرداد در استان‌های خراسان شمالی، نیمه شمالی کرمان، دامنه و ارتفاعات استان‌های البرز، گلستان، مازندران، سمنان، تهران و شمال شرق قزوین، در روز یک‌شنبه، ۲۷ خرداد در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان، شمال همدان، شمال مرکزی، جنوب و غرب قم، شمال غرب اصفهان، شمال خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی و ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، مازندران، سمنان و تهران و در روز دوشنبه، ۲۸ خرداد، در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات استان‌های مازندران، زنجان، البرز، شمال غرب سمنان و تهران، گزارش شده است.

وی ادامه داد: طبق هشدار هواشناسی، امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند. محمودی از هم‌وطنان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و از اطراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی