شناسه خبر : 178168
تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد ساعت 18:25
وزش باد شدید تا ساعتی دیگر در تهران/ناپایداری‌ها تا فردا ادامه دارد

وزش باد شدید تا ساعتی دیگر در تهران/ناپایداری‌ها تا فردا ادامه دارد

مدیریت بحران پایتخت اعلام کرد: ناپایداری جوی از بعد از ظهر دیروز پنج شنبه 24 خرداد ماه آغاز شد و تا روز شنبه 26 خرداد ماه تداوم خواهد داشت.

نورنیوز-گروه اجتماعی: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص ناپایداری جو در پایتخت هشدار داد و گفت: به مردم عزیز توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی را اتخاذ کنند.

حامد یزدی مهر، اظهار کرد: طی روز گذشته و به دنبال هشدار‌های اعلامی از سوی سازمان هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران و توصیه‌های لازم در خصوص تقویت ناپایداری‌های جوی، شاهد بروز برخی حوادث از قبیل شکستن درخت، قطعی در کابل‌های برق، سقوط اجسام مثل برخی سنگ نما‌ها از ارتفاع و دیگر موارد بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به هشدار نارنجی صادر شده طی روز گذشته مبنی بر تقویت ناپایداری‌های جوی، توصیه اکید مدیریت بحران به مردم عزیز این است که تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از بروز خسارت را پیش بینی کنند.

یزدی مهر عنوان کرد: در این راستا باید اقداماتی همچون محکم کردن سازه‌های سست، تابلو‌های تبلیغاتی و احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه‌کاره و اجتناب از تردد کنار درختان کهنسال صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ناپایداری جوی از بعد از ظهر دیروز پنج شنبه ۲۴ خرداد ماه آغاز شد و تا روز شنبه ۲۶ خرداد ماه تداوم خواهد داشت، افزود: از همه مردم استان به ویژه ساکنان نیمه جنوبی و برخی مناطق غربی، شهریار و ملارد می‌خواهیم ضمن اجتناب از قرار گرفتن در لبه پرتگاه و پشت‌بام با توجه به مخاطره آمیز بودن شرایط جوی از توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رود‌ها نیز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: در مدت زمان هشدار‌های صادر شده به خصوص در مواقع احتمال بروز طوفان توصیه مدیریت بحران این است که در انجام امور عمرانی احتیاط لازم صورت بگیرد.

همچنین هواشناسی هم از احتمال رگبار باران، رعد و برق، و وزش باد شدید موقت تا ساعاتی دیگر در تهران خبر داد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی