شناسه خبر : 177993
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد ساعت 20:50
جزئیات قتل هولناک مرد جوان مقابل یک نمایشگاه‌ اتومبیل

جزئیات قتل هولناک مرد جوان مقابل یک نمایشگاه‌ اتومبیل

اختلاف حساب مرد جوان با دو برادر نمایشگاه دار به مرگ مرد جوان ختم شد. مقتول و برادرانش از مدتی قبل قرار بوده که با این برادران نمایشگاه‌دار که هم‌محله‌ای هم بودند، شراکت کنند اما به خاطر اختلاف‌ حســاب‌هایی که بین آنها به وجود آمد شراکت منتفی شــد و درگیری میان آنها رخ داده است.

نورنیوز-گروه حوادث: به دنبال قتل هولناک مرد جوان توسط ۲ برادر نمایشگاه‌دار در مشیریه، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
اواسط خردادماه امسال، مرگ مشکوک مرد جوانی در خودروی رانای سفیدرنگ در محله مشیریه از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود تیم بررسی‌ صحنه جرم به همراه بازپرس ویژه قتل راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که براثر شلیک گلوله سلاح وینچستر به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که لحظاتی پیش مقتول مقابل یک نمایشگاه خودرو که متعلق به 2 برادر بوده درگیر شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول و برادرانش از مدتی قبل قرار بوده که با این برادران نمایشگاه‌دار که هم‌محله‌ای هم بودند، شراکت کنند اما به خاطر اختلاف‌ حســاب‌هایی که بین آنها به وجود آمد شراکت منتفی شــد و درگیری میان آنها رخ داده است.

در ادامه نیز مشخص شد، روز حادثه پســر نوجوان برادر مقتول مقابل نمایشگاه خودرو رفته و در آنجا بین او و 2 برادر درگیری لفظی رخ می‌دهد؛ پسر نوجوان نیز با پدر و یکی از عموهای خود تماس گرفته و ماجرای این درگیری را بازگو می‌کند.

با اتمام این تماس پدر و عموی پســر نوجوان مقابل نمایشــگاه خودرو رفته و دوباره هر دو طرف برای همدیگر شاخ و شانه می‌کشند تا جایی که کار به فحاشی کشیده و سپس یکی از برادران نمایشگاه‌دار به نام مســعود روی طرف مقابل اسلحه می‌کشد.

در جریان تحقیقات میدانی یکی از شاهدان حادثه به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گفت: زمانی که دعوا بالا گرفت مسعود یک اسلحه وینچستر از داخل نمایشگاه خودرو آورد و لوله تفنگ را به سمت دو برادر نشانه رفت. آنها هم عصبانی شــده و یکی از آنها سمت مسعود رفته و لوله تفنگ را در دست گرفته بود و میگفــت اگر جرئتش را داری شلیک کن!

او توضیح داد: در این میان یکی دیگر از عموهای پسر نوجوان به نام علی با رانای سفید از راه رسید و در حمایــت و هواخواهی از بــرادر خود که دستش به لوله اسلحه وینچستر بود با برادران نمایشگاه‌دار درگیر شد.

علی و مسعود شروع کردند به فحاشی و کار به جایی کشــیده شــد که مسعود از علی به شدت عصبانی شده بود. در همین حال عده‌ای از کســبه محل که هر دو طرف را می‌شناختند سعی داشتند  این افراد را از همدیگر جدا کنند. خیلی زود علی مجدداً پشــت فرمان خودروی رانای سفید خود نشست و از محل درگیری دور شد.

یکی دیگر از شــاهدان  گفت: در حالی که اســلحه در دست مســعود بود و دو گروه با همدیگــر درگیر بودند، علی بــا پادرمیانی عدهای از اهالی محــل داخل خودروی رانای خود نشست و داشت از محل دور می‌شد اما همان موقع مسعود ترک یک موتور نشست، برادر دیگرش هم ترک یک موتور دیگر پرید و هر دو اقدام به تعقیب خودروی رانای علی کردند.

محل وقوع قتل کمتر از 500 متر با نمایشگاه خودرو فاصله داشــت و این نشان میداد که مقتول هنوز زیاد از صحنه درگیری دور نشــده بود که هدف شلیک گلوله یکی از برادرها قرار گرفت.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداخته و مشاهده کردند علی در حالی که با خودروی خود از نمایشگاه فاصله کمی گرفته بود از سوی مسعود هدف شلیک گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است؛ 2 برادر نمایشگاه‌دار نیز پس از این شلیک مرگبار قبل از رسیدن پلیس متواری شدند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات گسترده اطلاعاتی ابتدا مخفیگاه 2 برادر را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

 با دستور قضایی بازپرس جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی جهت بازداشت متهمان ادامه دارد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی