شناسه خبر : 177015
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد ساعت 16:14
قلعه‌نویی: فردا روز و بازی جدید تیم ملی فوتبال است

قلعه‌نویی: فردا روز و بازی جدید تیم ملی فوتبال است

امیر قلعه‌نویی گفت: فردا با تمام توان برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم و با وجود اینکه صعودمان قطعی شده اما دیدار بسیار مهمی برای ماست و به همین خاطر با تمام بازیکنان به اینجا سفر کرده‌ایم.

نورنیوز-گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از دیدار برابر هنگ‌کنگ  افزود: در بازی فردا نه به دیدار رفت فکر می‌کنیم نه به دیدارمان در جام ملت‌ها. فردا روز و بازی جدیدی است و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. اگر در بازی آخرمان برابر هنگ کنگ از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، شاید آن بازی تا آن حد سخت نمی‌شد. چیزی که مشخص است اینکه هنگ کنگ در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی با اندرسون کرده و یکی از مثال‌های پیشرفت فوتبال هنگ کنگ نتایج تیم المپیک است.

وی بیان کرد: در آن بازی هنگ کنگ با تفکر خیلی خوب و با تاکتیکی منظم در دفاع و حمله ظاهر شد. بازی‌های هنگ کنگ را آنالیز کرده‌ایم. آنها در دوندگی و فشار از بالا و رو به جلو خیلی خوب کار می‌کنند و فردا هم چنین شرایطی خواهند داشت.

قلعه نویی افزود: هر دیدار به ویژه بازی‌های ملی حساسیت خودش را دارد. وقتی در تیم ملی حضور دارید همه مردم دنبال پیروزی هستند بنابراین در این لباس خوب بازی کردن همیشه برای ما مهم است و حریف تفاوتی برای ما ندارد. ضمن اینکه این بازی در رده‌بندی و سید بندی هم خیلی مهم است و به همین خاطر ما برای این بازی از ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است تیم‌های ملی فوتبال هنگ کنگ و ایران از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (پنجشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۳) در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، با هم مسابقه می‌دهند.

ایران+هنگ+کنگ
 


ورزش سه
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی