شناسه خبر : 176587
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد ساعت 16:17
دریافت درجه عالی بیمارستان پیوند اعضای شیراز

دریافت درجه عالی بیمارستان پیوند اعضای شیراز

رئیس بیمارستان ابوعلی سینای شیراز گفت:این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضا واقع در شهر جدید صدرای شیراز درجه عالی از وزارت بهداشت دریافت کرد.

نورنیوز- گروه اجتماعی: محمدباقر خسروی گفت: براساس ارزیابی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی که هر دوسال یکبار انجام می شود هشت بیمارستان در سراسر کشور با رتبه عالی معرفی شدند که بیمارستان فوق تخصصی پیوند اعضا ابوعلی سینا برای نخستین بار رتبه ۷ را در گروه بیمارستان‌های با درجه عالی کسب کرد.

وی ادامه داد: بیمارستان ابوعلی سینا در سال ۱۳۹۶ با بخش پیوند کبد راه اندازی شد و توانست با توان تخصصی و فوق تخصصی در انجام بالای ۴۰۰ پیوند کبد در سال به عنوان مرکز برتر پیوند در خاورمیانه و در دنیا از نظر تعداد پیوند در سال دست یابد.

وی اضافه کرد: شاخص‌های متعددی در حوزه مختلف از جمله درمان، ایمنی بیمار، حوزه تشخیص، حوزه‌های مدیریتی، مالی و حسابداری، حوزه خدمات به بیماران ملاک این سنجش قرار می گیرد که در نهایت کسب امتیاز خوب در این شاخص‌ها سبب کسب رتبه عالی برای این بیمارستان شد.

خسروی اعلام کرد: در حال حاضر بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینای صدرا با ۳۲۰ تخت فعّال و ۲۵ بخش تخصصی و فوق تخصصی داخلی در حال خدمات رسانی به بیماران است.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی