شناسه خبر : 175110
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 خرداد ساعت 13:42
ممنوعیت امضای قرارداد بین مدیران و پیمانکاران برای سرویس مدارس

ممنوعیت امضای قرارداد بین مدیران و پیمانکاران برای سرویس مدارس

سرپرست اداره کل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد انعقاد هرگونه قرارداد بین مدارس و ادارات آموزش و پرورش با مجموعه‌های مرتبط با سرویس مدارس و پیمانکاران، برای سال تحصیلی پیش‌رو «ممنوع» است.

نورنیوز-گروه اجتماعی: عاطفه سادات مدبرنژاد گفت:  شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان مرجع صدور مجوز فعالیت، اموری چون صدور گواهی صلاحیت برای متقاضیان حمل و نقل دانش آموزی، اخذ مصوبه بهای خدمات حمل و نقل از شورای شهر و روستا، بررسی عملکرد پیمانکاران ، برآورد ناوگان مورد نیاز، بررسی قراردادها، رسیدگی به گزارش تخلفات رانندگان و پیمانکاران و ... را بر عهده دارند.

وی افزود: برابر با ماده ۲۵ آئین نامه نظارت عالی بر خدمات ارائه شده در حمل و نقل دانش‌آموز در شهرستان‌ها بر عهده شورای هماهنگی ترافیک شهرستان و در مرکز استان بر عهده شورای هماهنگی ترافیک استان است.

به گفته مدبرنژاد اولیای دانش آموزانی که می خواهند از خدمات سرویس حمل و نقل دانش آموزی استفاده کنند باید درخواست خود را تا اول تیرماه در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی(سپند) که توسط اتحادیه‌های تابعه سازمان شهرداریها و دهیاریها کشوربه آدرس https://irtusepand.ir طراحی شده، ثبت کنند.

 


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی