شناسه خبر : 174941
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد ساعت 12:08
طارمی: امسال فکرم درگیر جام ملت‌ها بود

طارمی: امسال فکرم درگیر جام ملت‌ها بود

مهاجم ایرانی دلیل کمتر گل زدنش در این فصل را رقابتهای جام ملت‌های آسیا دانست که باعث شد او کمتر از فصول قبل برای پورتو موثر باشد.

نورنیوز- گروه ورزشی: دو تیم پورتو و اسپورتینگ در فینال جام حذفی پرتغال به مصاف هم رفتند که پورتو در این بازی توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر برد.این نخستین جام پورتو در فصل جاری به شمار می آید این درحالی بود که اسپورتینگ توانست قهرمانی در لیگ پرتغال را کسب کند.

مهدی طارمی در این بازی نیمکت نشین بود. او در نیمه دوم و در حالیکه اسپورتینگ ۱۰ نفره شده بود و بازی با تساوی یک بر یک دنبال می شد وارد زمین شد. جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

مهدی طارمی در دیدار پایانی با پیراهن پورتو چاره گشا ظاهر شد و توانست گل دوم و پیروزی‌بخش پورتو را در دقیقه ۱۰۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا با گل و جام از پورتو خداحافظی کند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از این دیدار گفت: برای من مایه افتخار است که اینجا بودم، چهار سال بخشی از این تیم خوب بودم و همه این سالها برای من باورنکردنی بود. خاطرات بسیار خوبی با پورتو دارم. امروز  در فینال جام حذفی گل زدم و  بردیم. مهمترین چیز این است که ما همیشه برای هواداران بازی کردیم و برای باشگاه بازی کردیم و این یک افتخار است.

او درباره اینکه امسال آمار گلزنی کمتری نسبت به فصل قبل داشت نیز افزود:‌ امسال جام ملت های آسیا را داشتم و ذهنم در آنجا بود. من از هواداران عذرخواهی می‌کنم. هر کاری از دستم بر می‌آمد انجام دادم. این فصل دوره سختی برای پورتو و من بود و من می‌خواستم خیلی به تیم کمک کنم. من از این به بعد مثل همیشه طرفدار پورتو هستم.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی