شناسه خبر : 174449
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 خرداد ساعت 09:17
صداو سیما در تدارک مناظره‌های ریاست جمهوری بدون آسیب‌های قبلی

صداو سیما در تدارک مناظره‌های ریاست جمهوری بدون آسیب‌های قبلی

رئیس صداوسیما با اشاره به برگزاری مناظره‌های ریاست جمهوری بیان کرد که این مناظره‌ها قرار است به شکلی موثرتر و به دور از آسیب‌هایی که در دوره های قبل وجود داشت، برگزار شود.

نورنیوز-گروه سیاسی: پیمان جبلی رئیس صداوسیما با اشاره به تدارک رسانه ملی برای انتخابات ریاست جمهوری در فرصتی ۵۰ روزه بیان کرد: شهادت آیت الله رئیسی یک فاجعه دردناک برای همه ما در کشور بود، در ساختار جمهوری اسلامی پیش بینی شده که در صورت فقدان رئیس جمهور قانونا باید انتخابات برگزار شود و مهلت ۵۰ روزه برای انتخابات وجود دارد.

جبلی در پاسخ به برگزاری مناظره‌ها در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: تمام برنامه‌ها را در این دوره از انتخابات برای چند هدف از جمله شناخت دقیق از نامزدها، افزایش مشارکت، کمک به انتخاب اصلح و هر اتفاقی که صداوسیما می‌تواند در آن مؤثر باشد، بررسی می‌کنیم. تا بتوانیم کاری استثنایی انجام دهیم یعنی کاری که باید ظرف یک سال انجام شود در ۵۰ روز به نتیجه برسانیم.

وی در پایان درباره قطعیت برگزاری مناظره‌ها بیان کرد: حتماً مناظره یکی از ساختارهای مهم در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری است و به نظرم مناظره‌هایی را خواهیم داشت که به شکلی مؤثرتر و به دور از آسیب‌هایی که مناظره‌های ریاست جمهوری در دوره‌های قبل از آنها رنج می‌برد، برگزار می‌شود.


مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی