شناسه خبر : 173207
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت ساعت 18:43
سیدحسن نصرالله: در هر نبردی از شهیدان سلیمانی، زاهدی و حجازی یاد می‌کنیم

سیدحسن نصرالله: در هر نبردی از شهیدان سلیمانی، زاهدی و حجازی یاد می‌کنیم

دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) در جریان سخنرانی خود به مناسبت هشتمین سالروز شهادت «سیدمصطفی بدرالدین»، تاکید کرد که این جنبش در هر نبردی از فرماندهان شهیدی چون سردار سلیمانی، زاهدی و حجازی که تمام عمر خود از مقاومت حمایت کردند، یاد می‌کند.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود به توصیف شخصیت مصطفی بدرالدین به عنوان یک فرمانده جهادی پرداخت.

دبیرکل حزب الله لبنان با قدردانی از مجاهدان در جبهه های مقاومت برای جانبازان و زخمی های همه میادین نبرد حق علیه باطل، آرزوی صحت و سلامتی کرد.

نصرالله با اشاره به اینکه سوریه میدان حمایت و پشتیبانی اصلی از جبهه های مقاومت است، تأکید کرد: دشمنان تلاش زیادی کردند تا سوریه را در محور آمریکا قرار دهند یا در یک جنگ داخلی غرق کنند اما این کشور، با شکست توطئه های بین المللی همچنان در جایگاه گذشته است.

وی افزود: ما در هر نبردی از فرمانده شهید «سردار قاسم سلیمانی»، شهید «محمد رضا زاهدی» و شهید (محمدرضا) حجازی را که در تمام عمر خود از ما حمایت و پشتیبانی کردند، یاد می کنیم.

دبیرکل حزب الله تأکید کرد: در ابتدای نبرد اعلام کردیم که از اهداف مقاومت، زنده کردن مساله فلسطین، جلوگیری از فراموشی آن و همچنین یادآوری حقوق ملت این سرزمین است که امروزه، مساله فلسطین به مساله اول در جهان تبدیل شده است.

نصرالله همچنین گفت: در نتیجه پایداری رزمندگان مقاومت و مردان و زنان، مسائل مرتبط با فلسطین و همچنین شرایط و جایگاه دشمن صهیونیستی تا حد زیادی تغییر کرده است.

وی با اشاره به تظاهرات دانشجویان در دانشگاه های غرب در حمایت از آتش بس در غزه و نیز محکومیت رژیم صهیونیستی، گفت: تظاهرات در دانشگاه های آمریکایی و اروپایی تحت عنوان حمایت از فلسطین از دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی و مرحله پس از آن است.


پایگاه خبری العهد
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی