شناسه خبر : 173084
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت ساعت 22:06
خرازی خطاب به آمریکایی‌ها: شما از دیپلماسی فرار کردید

خرازی خطاب به آمریکایی‌ها: شما از دیپلماسی فرار کردید

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: شما بودید که از دیپلماسی فرار کردید. مگر شما نبودید که از برجام خارج شدید؟ مگر شما نیستید که امروز هم آمادگی ندارید به میز مذاکره برگردید.

نورنیوز ـ گروه سیاست: سید کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی عصر امروز (یکشنبه) ۲۳ اردیبهشت ماه در سومین نشست گفت‌وگوهای ایرانی - عربی برای همکاری و تعامل که از سوی شورای راهبردی روابط خارجی در هتل آزادی تهران در حال برگزاری است، طی سخنانی گفت: ما امروز گرفتار جنگ غزه هستیم و همه باید تلاش کنند این جنگ متوقف شود که متاسفانه با حمایت آمریکا و اروپا همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: آمریکا و اروپایی‌ها از یک طرف تسلیحات کشنده در اختیار اسرائیل قرار می‌دهند که علت اصلی ادامه این جنگ است و از رژیم اسرائیل حمایت مالی می‌کنند و از یک طرف هم اشک تمساح برای مردم عادی و زنان و کودکانی که در جنگ به شهادت می‌رسند، می‌ریزند.

خرازی پرسید: آیا این پذیرفتنی است؟ اگر می‌خواهید به مردم غزه آسیب بیشتری نرسد، اسلحه نفرستید و کمک نکنید و بگذارید این جنگ فروکش کند.

وی گفت: کشورهای اسلامی در جلسات سازمان همکاری اسلامی تلاش کرده و بیانیه‌های خوبی صادر شده، ولی بیانیه کافی نیست. انتظار می‌رود کشورهای اسلامی رژیم اسرائیل را تحریم کنند و نه فقط خودشان تحریم کنند، بلکه اروپا و آمریکا را تحت فشار قرار دهند که این رژیم خونخوار را تحریم کنند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ادامه داد: به شکر خدا افکار عمومی جهان بیدار است و در کشورهای مختلف علیه سیاست‌های دولت‌های اروپا و آمریکا تلاش می‌کنند که برخی از حقایق موجود در فلسطین را منعکس کنند.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی