شناسه خبر : 172618
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت ساعت 21:48
برگزیدگان جشنواره خیرین دانشگاه تهران معرفی شدند؛ کارآفرین برتر کشور در جمع خیرخواهان

برگزیدگان جشنواره خیرین دانشگاه تهران معرفی شدند؛ کارآفرین برتر کشور در جمع خیرخواهان

دوازدهمین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزیدگان خود را شناخت و در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه از حمایت‌های خیرخواهانه آنان تقدیر شد.

نورنیوز ـ جامعه: دوازدهمین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران با حضور سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، محمود کمره‌ای رئیس هیئت مدیره بنیاد حامیان، جمعی از خیرین، اعضای هیات علمی دانشگاه، شرکت‌های حامی، دانش‌آموختگان، دانشجویان و جمعی پیشکسوتان دانشگاه تهران روزگذشته در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی این دانشگاه برگزار شد. 

در این مراسم که با حضور و سخنرانی برخی از حامیان دانشگاه تهران همراه بود، فعالیت‌های خیرخواهانه خیرین و واقفین با اهدای لوح احسان، لوح تقدیر و نشان زرین مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفت.  

گفتنی است، در این مراسم از «مرتضی سلطانی» کارآفرین برتر و بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر به عنوان یکی از فعالان حوزه وقف و امور خیریه به نفع دانشگاه تهران تجلیل و نشان زرین حامیان به نماینده وی اهدا شد.

لازم به ذکر است، هم اکنون بیش از چهار هزار نفر از خیرین و واقفین در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و رفاهی از دانشگاه تهران حمایت می‌کنند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی