شناسه خبر : 172299
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 12:38
اسلامی:نظام سلطه بدنبال جلوگیری از تحقق اهداف صلح آمیز ایران در صنعت هسته ای

اسلامی:نظام سلطه بدنبال جلوگیری از تحقق اهداف صلح آمیز ایران در صنعت هسته ای

برای شکستن سلطه کشورهای استکباری بر صنعت هسته ای آماده ایم تا فناوری‌های صلح آمیز را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم تا حصار ها شکسته شده و نظام علمی متفاوتی در جهان ایجاد شود.

نور نیوز-گروه سیاسی: محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز دوشنبه و پیش از برگزاری اجلاس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان گفت: نظام سلطه تلاش می کند با ایجاد محدودیت‌های مختلف و تحمیل هزینه های غیر قانونی و نامتعارف به جمهوری اسلامی ایران از تحقق اهداف صلح آمیز کشورمان در صنعت هسته ای جلوگیری کند اما با تلاش مضاعف دانشمندان و کارکنان این صنعت بر همه موانع فائق شده ایم.

به گزارش خبرنگار اعزامی نور نیوز به اصفهان،وی افزود:ازاجلاس بین المللی علوم و فنون هسته ای استقبال خوبی به عمل آمده و علی رغم مانع تراشیهای خارجی،شخصیت های با سابقه‌ای در این همایش مشارکت کرده اند و مقالات ارزشمندی ارائه شده است.

وی افزود: مقالات متعددی به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی در این اجلاس ارائه خواهد شد.

اسلامی که در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای در اصفهان سخن می گفت خاطر نشان کرد:برای شکستن سلطه کشورهای استکباری بر صنعت هسته ای آماده ایم تا فناوری‌های صلح آمیز را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم تا حصار ها شکسته شده و نظام علمی متفاوتی در جهان ایجاد شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با اشاره به سازوکارهای مورد نیاز برای شکستن سلطه انحصار کشورهای مستکبر بر صنعت صلح آمیز هسته ای گفت: تحقق این هدف نیازمند اقدامات گسترده ای از جمله ارائه توانمندیها و ظرفیت‌های قابل ارائه است که برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای با این هدف طراحی و برگزار شده است.

بر اساس اخبار اعلام شده، اجلاس بین المللی علوم و فنون هسته ای امروز بعدازظهر با سخنرانی محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان افتتاح خواهد شد و به مدت دوروز ادامه خواهد داشت
رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز که از مدعوین این اجلاس است در این همایش سخنرانی خواهد کرد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی