شناسه خبر : 171046
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 اردیبهشت ساعت 12:15
فروش آنلاین فراورده های پروتئینی و لبنی بزودی آغاز می شود

بعد از فروش آزمایشی برخط میوه و تره‌بار در میادین پایتخت

فروش آنلاین فراورده های پروتئینی و لبنی بزودی آغاز می شود

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری اعلام کرد فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم در 6 ماه اول سال آغاز خواهد شد.

نورنیوز-گروه اجتماعی: مهدی بختیاری زاده امروز (سه‌شنبه) گفت: فروش آنلاین از ۲۱ بهمن سال گذشته  به صورت آزمایشی در بعضی مناطق آغاز شده تا نقاط ضعف و قوت آن بدست آمده و برطرف شود.

بختیاری زاده افزود: قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است و هزینه ارسال برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰ به گفته وی قلم کالا) ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، افزود: در صورتی که میوه‌ای از طریق آنلاین برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل‌ قبولی نداشت و دارای مشکل بود، امکان مرجوعی وجود دارد و زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است.

بختیاری زاده اظهار کرد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روزهای تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش‌هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵، ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در صورتی فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد ( یا نصب اپلیکیشن روی گوشی) اطلاع دهند، اظهار کرد: میانگین اختلاف قیمت محصولات میوه و تره‌بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و در سبزیجات ۲۹ درصد است.

 


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی