شناسه خبر : 170662
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 فروردین ساعت 22:32
"نورنیوز" رکورددار دریافت جوایز در جشنواره ققنوس قلم شد

"نورنیوز" رکورددار دریافت جوایز در جشنواره ققنوس قلم شد

پویش رسانه‌ای ققنوس قلم در حالی برگزیدگان خود را شناخت که رسانه «نورنیوز» با کسب رتبه برتر در سه رشته، بیشترین تعداد برگزیدگان را به خود اختصاص داد.

نورنیوز - گروه فرهنگ: براساس اعلام معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ققنوس قلم در بخش‌های متن، تیتر، آثار صوتی (پادکست)، طرح گرافیکی، ویویو، عکس و گزارش اعلام شد و نورنیوز با کسب رتبه برتر در سه رشته بیشترین تعداد برگزیدگان را به خود اختصاص داد. پس از نورنیوز روزنامه فرهیختگان و روزنامه ایران در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

مهدیه عبدالله در بخش آثار صوتی (پادکست)، مریم جهانپناه در بخش تیتر و حانیه علیپور در بخش تولید ویدئو برگزیدگان نورنیوز در این جشنواره رسانه‌ای بودند.

جشنواره ققنوس قلم همزمان با اعلام شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور شناسایی و قدردانی از نقش موثر رسانه‌نگاران روشنگری که با مجاهدات خودجوش و بی‌دریغ خود توانستند شکست رسانه‌ای رژیم جعلی و جاعل صهیونیستی را رقم بزنند از سوی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شددر مجموع ۷۰۰ اثر در بخش ملی و حدود ۲۰۰ اثر در بخش بین‌المللی برای ارزیابی به هیات داوران جشنواره ارائه شده بود.

در بخش‌های متن، تیتر ، آثار صوتی، گرافیک، ویدیو و عکس خبرنگاران خبرگزاری‌های فارس تسنیم و مهر و همچنین روزنامه‌های ایران فرهیختگان، صبح نو، عصر مردم در ردیف برگزیدگان قرار گرفتند. پایگاه‌های خبری صدای نائین، دیار بصیر، وارک نیوز، اصفهان زیبا، آوای خزر و نیز موفق شدند در بخش‌های مختلف این پویش حائز رتبه‌های مختلف شوند.

بنابراین گزارش، درید وحیدی خبرنگار خبرگزاری عراق (واع) در بخش متن، هانی عقیل خبرنگار تلویزیون العهد عراق در بخش ویدیو، مختار حداد خبرنگار پایگاه خبری العهد و رادیو نور لبنان در بخش صوت و سیدعباس حسینی خبرنگار خبرگزاری صدای افغان در بخش طرح گرافیکی برگزیدگان پویش رسانه‌ای ققنوس قلم در گروه بین‌الملل را تشکیل می‌دهند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی