شناسه خبر : 169618
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین ساعت 13:53
محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال در روزهای آتی چگونه خواهد بود؟

محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال در روزهای آتی چگونه خواهد بود؟

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی عید فطر از روز سه‌شنبه 21 فروردین ماه امسال در جاده‌های شمال آغاز خواهد شد.

نورنیوزـ گروه اجتماعی: یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال در مازندران، اظهار کرد: شاهد تردد عادی و روان خودروها در تمامی محورهای مازندران هستیم و از لحاظ جوی هم بارشی گزارش نشده است. او با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ماه در جاده‌های شمال، او افزود: محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در جاده‌های استان ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمامی کامیون‌ وکامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز سه‌شنبه ۲۱ تا ساعت ۲ روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ممنوع خواهد بود.جهان‌تاب بیان کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی از روز سه‌شنبه ۲۱ تا روز جمعه ۲۴ به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس در دستور کار قرار دارد.

او با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: درشدرت افزایش حجم ترافیک طی روز‌های سه‌شنبه ۲۱ و پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ماه امسال از ساعت ۱۰ از مسبر شمال به جنوب مرزن آباد به سمت تهران به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله محدودیت یکطرفه خواهیم داشت.رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: این محدودیت یک‌طرفه تا ساعت روزهای اعلام شده اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.جهان‌تاب بیان کرد: از ساعت ۰۸:۳۰ روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه از مسیر شمال به جنوب مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به‌صورت کامل و از ساعت ۱۰:۳۰ همان روز از ابتدای پل زنگوله محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تا ساعت ۲۴ محدودیت یک‌طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود. جهان‌تاب درخصوص اعمال محدودیت یک‌طرفه طی روز جمعه ۲۴ فروردین ماه امسال، اظهار کرد: از ساعت ۰۸:۳۰ آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس و از ساعت ۰۹:۳۰ ابتدای پل زنگوله ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

او با اشاره به اینکه ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه ۲۴ فروردین ماه از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اجرا می‌شود، اضافه کرد: از ساعت ۲۴ یک‌طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد است،

او خاطرنشان کرد: تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.جهان‌تاب گفت: موضوع مهم در این ایام تردد توجه به هشدارها و توصیه‌ها باتوجه به اعمال محدودیت یک‌طرفه، بحث مدیریت سفر و پرهیز از موکول کردن سفر در روزهای پایانی است.
 


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی